KRKONOŠE SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO STŘEDNÍ MORAVA JIŽNÍ MORAVA VYSOČINA VÝCHODNÍ ČECHY ČESKÝ RÁJ ČESKÝ SEVER SEVEROZÁPADNÍ ČECHY ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ PLZEŇSKO ŠUMAVA JIŽNÍ ČECHY PRAHA OKOLÍ PRAHY PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY
FRÝDLANTSKO
  Dopravní přístupnost
Informační centra
Města a obce
Osobnosti a rodáci
Přírodní zajímavosti
Destinační management
 
Příroda a její ochrana
  Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
 
Kultura, zábava, sport
  Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Katalog KUDY Z NUDY
Aktivní dovolená
 
Památky a zajímavosti
  Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
 
Turistika a volný čas
  Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
 
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Lázeňské domy a sanatoria
Lázeňská procedura
Přírodní léčivé zdroje
 
Kongresová turistika
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
 
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
 
Království perníku

Politika kvality A.T.I.C. ČR

Schválená jednáním členského fóra dne 21.4.2005 v Olomouci.
Asociace turistických informačních center České republiky poskytuje svým členům služby, které svou kvalitou napomáhají rozvoji turistických informačních kanceláří a zajišťují trvalý zájem o jejich využívání a o členství v organizaci.
Hlavním cílem je spokojený zákazník - člen a čekatel na členství v A.T.I.C. ČR
Klademe důraz na profesionální růst pracovníků a zvyšující se kvalitu komunikačních dovedností a to zejména ve vztahu k potřebám zákazníka.
Naším cílem je standardizace služby poskytování informací turistům a návštěvníkům.
Naše jednotlivé pracovní činnosti chápeme jako ucelený proces poskytování služeb v oblasti cestovního ruchu, které mají své návaznosti a souvislosti. Naši práci porovnáváme v potřebami zákazníka a snažíme se docílit jeho maximální spokojenosti současně se zajištěním tohoto standardu v rámci celé organizace. Všechny sledované parametry jsou vyhodnocovány v rámci celé organizace tak, aby nedocházelo k opakování případných chyb.
Naším cílem je preference služeb informačních center zákazníky (návštěvníky a turisty).
Tohoto cíle se snažíme dosáhnout postupnou standardizací činností TIC v rámci celé ČR, zkvalitňováním komunikace organizace s laickou i odbornou veřejností, podporou svých jednotlivých členů a jejich orientací na přední dodavatele služeb cestovního ruchu a dalších služeb souvisejících s provozem TIC. V rámci působnosti informačních center podporujeme jejich zapojení do řídících a výkonných struktur cestovního ruchu v regionech a krajích. Za nejvyšší hodnotu považujeme spokojeného a vracejícího se zákazníka (turistu a návštěvníka).
Naším cílem je zlepšování technické vybavenosti TIC a s tím souvisejících služeb.
Tohoto cíle se snažíme dosáhnout podporou zavádění nových technologií a vytvářením podmínek pro jejich přijetí v rámci celé organizace a to jednak prostřednictvím zlepšování dovedností pracovníků TIC a spoluprací s nositeli nových technologií v rámci domova i zahraničí. Jako klíčové vidíme zavádění a modernizaci informačního systému společně s maximálním využitím dostupných lidských a finančních zdrojů.
V naší práci se řídíme následujícími zásadami:

- Všichni členové vedení organizace jednají v souladu s její strategií a svým přístupem k zlepšování kvality poskytovaných služeb jsou příkladem pro všechny členy organizace.

- Motivujeme členy organizace k poskytování kvalitních služeb zejména možností využití partnerských nabídek subjektů cestovního ruchu působících v ČR.

- Každý člen organizace odpovídá za kvalitu a zlepšování své práce a svou činností podporuje dosažení cílů organizace.

- Týmová práce, motivování a spokojení pracovníci jednotlivých TIC jsou základním předpokladem úspěchu organizace v oblasti cestovního ruchu

- Zvyšováním kvalifikace, dovedností a informovaností pracovníků TIC vytváříme podmínky pro zvyšování kvality služeb organizace a její standardizaci.

- Veškeré činnosti provádíme v souladu s platnou legislativou a v souladu s nařízeními správních orgánů.

- Aktivně se účastníme práce v rámci profesních organizací cestovního ruchu a podporujeme spolupráci našich členů s místními institucemi a organizacemi CR.

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 10.05.2005 v 06:15 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Rejstřík oblasti
Databanka akcí
 
Regiony a oblasti ČR
  Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR
Pohádkové regiony
 
ZPRÁVY A AKTUALITY
  Tiskové zprávy
 
Služby pro turisty
  Informační centra
Průvodcovské služby
Tlumočníci a překladatelé
Bankovní služby
Turistický produkt
 
Kalendář akcí oblasti
  Akce pro děti
Kino, divadlo, výstavy
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Kalendář kongresů, konferencí
Kalendář veletrhů a výstav
 
Folklor a tradice
  Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
 
KLUB ČESKYCH TURISTŮ
  Krajská oblast KČT
Odbor KČT
Turistické odznaky a známky
 
Regionální rozvoj
  Regiony a sdružení
Investiční příležitosti
Průmyslové zóny
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba